Trieste on turismilinn, mis on alati tervitanud oma külastajaid suurepärase kohviga, mida saab maitsta oma baarides, meeldejäävates ajaloolistes kohvikutes ja arvukates röstikodades. Tugev seos, mida PromoTurismoFVG tähistas video loomisega, et jutustada lahutamatust seosest musta eliksiiri ja selle suurepärase piiriala ja selle inimeste vahel, kujundades selle kombeid ja traditsioone iidsetest aegadest. Konkreetne suhe, mida kogu Trieste tunneb ja kogeb kui hetk, mida endale pühendada, asendamatu naudingu hetk, hindamatu väärtus, mis esindab neid ja ühendab erinevaid kultuure.
Kohv on video jutuvestmises jutustav hääl ning linna imelisi vaateid kerides jutustab see sadu aastaid kestnud sidemest Triestega. Erinevad joogi tellimise viisid, ajaloolised paigad ja maitseka pausi rituaali laialt levinud kultuur PromoTurismoFVG tehtud video piltidel, mis tutvustab ka Friuli Venezia Giulia pealinna põnevamaid vaateid “Ma olin sündinud siin, kus põimuvad kaugete traditsioonide tarkused ja vana kohtub uuega. Olen sellele maale palju võlgu, sest see on minu olemusest kõige paremini aru saanud (…)”, paljastab peategelane imelise Trieste ranniku vaadete ja ajalooliste kohvikute vahel.
Mitte ainult energiat andev ja südantsoojendav jook, kohv on palju enamat, see on Made in Italy ja Itaalia elustiili sümbol; see tähendab väärtust, kultuuri, jagamist ja traditsiooni. Nagu videost näha ja nagu jutustaja meile ütleb, on Trieste rahvusvaheliselt tunnustatud kui espressokohvi ajalooline pealinn. See tunnustus võideti pingutuse ja kirega kolme sajandi pikkuse kohvitraditsiooni käigus, mida viis läbi terve linnas tegutsev tarneahela sektor, olles alati valmis uuendusteks, kuid säilitades armastusega iidseid traditsioone.
Kitsatel tänavatel ja elegantsete ajalooliste kohvikute vahel jalutades on ka hajameelsel turistil väga lihtne kohata mõnusalt kohalikku kohvikultuuri, juttudes baarides pakutava espresso kvaliteedist, kuid see on ka võimalik. kohtuda uudishimulike tegelastega, kes, asjatundjad, professionaalselt maitsevad, analüüsivad ja segusid valmistavad. Triestel on hindamatu traditsioon, mis praegu väljendub õitsvas kohviäris. Kuid küsimus pole ainult andmetes, vaid kultuuris, linnakogemuses: kohvi aroomi võib õhku hingata, mida Bora kannab. Kohvikultuuril on tõesti kauged juured, palju võimalusi turistidele, kes pärast külastust meenutavad linna mõnuga tänu Trieste kohvi pikale traditsioonile.
Trieste on tegelikult linn, millel on nii palju pakkuda ja turistid on seda juba mõnda aega märganud. Voogude kasv kasvab pidevalt ja erilist huvi äratab kohaliku kultuuripärandi elamuslik aspekt: nende hulgas on vältimatu Trieste kohvikultuur oma eksimatute “erikohvidega”. ” Trieste linnal on selle joogiga väga lähedane suhe olnud sajandeid ,” ütleb homonüümse Trieste röstimisettevõtte president Franco Bazzara . Seetõttu on itaallased ja eriti Trieste pärandi hoidjad, mida tuleb väärtustada kui ühist hüve .
Bazzara, mis on alati toetanud inimeste ja institutsioonide vahelist “võrgustikku”, on koos Friuli Venezia Giulia piirkonnaga reklaaminud Triestet kui ” kohvilinna “, toetades ka “Espressokohvi riituse” kui vaimse pärandi kandidaati. inimkond UNESCO jaoks. Ettevõtted ja asutused annavad oma panuse, mistõttu on ka tänapäeval võimalik selle lingi kaudu toetada kandideerimist lihtsa allkirjaga , allkiri, mis tähendab ühtlasi selle imelise linna edendamist ja toetamist. ” See on võimalus, mille kaotamist me ei saa endale lubada, ” jätkab Franco Bazzara .ja kohvipealinn Trieste teeb oma osa, sest meie linn, see territoorium, on teaduspoolus, see on meri, see on Barcolana, aga see on ka kohv. Ja kohv aitab kaasa linna edasisele arengule, selle kasvule, unustamata, et kohv aitab kaasa ka turismi kasvule .
“ Olen alati arvamusel, et kui turism võrdub lõõgastumise või mugavuse või igapäevaeluga, siis kohv sobib alati. Olen kindel, et turistid tunnevad cappuccino espressot Bel Paese ühe sümbolina ja seetõttu otsivad seda, et nautida selle eeliseid, ja me teame, et kui see on kvaliteetse seguga täiuslikult valmistatud… rõõmuhetk, ” lõpetab Franco Bazzara.